אירוע השקה VIRGIN
אירוע השקה VIRGIN
השקות

ארזתם לבד?
השקה לחברת וירג'ין אטלניק
ארזתם לבד?
השקה לחברת וירג'ין אטלניק

הפקה: Pure Productions
Virgin Atlantic
צילום: בר כהן

אירוע לחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק המריא הפעם גבוה במיוחד.

כניסה של המותג וירג'ין אטלנטיק לארץ דרש חשיפה מעניינת, כזו שתמצב את חברת תעופה שהשיקה קו ישראל-לונדון כמתאימה גם לקהל הותיק והשמרן ולצידו – לקהל חדש, צעיר וטרנדי. 

בשונה מחברות תעופה רגילות, שמרניות ומסורתיות, חברת וירג'ין אטלנטיק הולכת על קו נועז ומגניב וקצת פורץ דרך ולשם כך נדרש שינוי של הוייב, לונדון אולי לא מחכה לכם אבל שני אירועים מגניבים ומושקעים שהתקיימו בו זמנית – לגמרי כן.

אז איך פונים לשני קהלים שונים לגמרי ומצליחים לקלוע בול? נדרשה כאן הפקה כפולה, דואט של צמד אירועים בשתי פלטפורמות שונות. 

האירוע הראשון התקיים בבנייני האופרה, עם פעילות יותר קלאסית ושמרנית שפנתה לקהל המבוסס והבוגר יותר. כדי להמחיש את יתרונות החברה, נבנה אולם טרקלין סלוני של שדות התעופה שקיבל מיתוג מחודש בצבע אדום נועז, בהתאם לצבעי המותג. מתחם הלאונג' הסגור והאקסלוסיבי עוצב בהקפדה ושמר על שפה מהודקת וקולעת.

במטוסי וירג'ין אטלנטיק תוכלו למצוא קיר חטיפים אייקוני שלמעשה אומץ אל תוך האירוע בגרסת קיר ממתקים מעוצב ועליו שקיות ממתקים מותאמות אישית וממותגות. את השקיות הרכיבו עבור האורחים דיילות ודיילים בריטיים שהגיעו במיוחד מלונדון ונתנו לאירוע כולו וייב בריטי עם אפקט אדיר.

המתחם כולו קיבל עיצוב של טרקלין עסקים מפנק, עם כורסאות מודרניות, הקרנה על הקירות, בר קוקטיילים עשיר, עציצים מוזהבים ואפילו תא טלפון לונדוני, אדום כמובן.

אירוע השקה

במקביל, הפניה לקהל הצעיר נעשתה במועדון התדר. האתגר היה להעביר את הוייב ואת הויז'ן הלונדוני בלי להשתמש במיתוג המסורתי של חברת וירג'ין שפחות מתאים למקום ההיפסטרי. לשם כך נתלו ענני תאורה בעיצוב תעשייתי ובצבעי המותג, כדי לקשר את האירוע לחברת תעופה ולתת אפקט וואו לנכנסים.

בתפריט המוזיקלי שולבו באירוע אמני גראנג' בריטיים המנגנים על תקליטי ויניל לצד מוזיקה מקומית מרימה. 

גולת הכותרת הייתה חדר משחקים משולב ואינטראקטיבי – עם משחקים מסורתיים כמו טאקי, משחקי הרכבה ומחשבה כשלצידם – משחקי ארקייד של פעם, כאשר המנצח היומי בעמדת המשחקים זכה בכרטיס טיסה.  

בנוסף – משחק נוסח "איפה אפי" שילב אלמנטים שנלקחו מעולמות הטיסה והתעופה ודרש מהמשתתפים לאתר אותם באמצעות סמן לייזר. כמובן שהאירוע כלל בר מאובזר היטב והרבה מוזיקה טובה שגרמה לאירוע להמריא גבוה, לעננים.

קרדיטים:

הפקה, עיצוב, פיתוח קונספט וסקיצה: Pure Productions
צילום: בר כהן BAR#CODE
פרחים:
גליתא
בינוי קיר ממתקים: נגריית נטע בוטיק
הפקת דפוס: דפוס כנען
עיצוב גרפי: שירן אטד
בר: מיקסולג׳י טים
מיתוג לוגו קוקטייל: drinkripple
ציוד: קיסר אירועים
שטיחים: red carpet
חסות אלכוהול: ביפיטר – טמפו
משחקי ארקייד: קרמבו