כנסים

דוברים מרתקים, פאנלים מעניינים, הנחיה רהוטה, זמן למינגלינג, ודוכנים רלוונטיים הם רק חלק מסך כל המרכיבים שהופכים כנס לאירוע מהנה, מעשיר ובעל ערך מוסף שייצרב בזיכרון של כל מי שיוזמן או ישתתף בו.

נסו להיזכר בכנס האחרון שנכחתם בו. מה אהבתם? ומה פחות? ומה אתם זוכרים ממנו? אפשר בקלות ליפול לתוך שבלונה של כנסים שלא ממש מחדשים ומרחיבים את הידע של מי שמגיע אליהם, ואפשר לבחור לצאת מהקופסה וליצור כנס ייחודי ומעניין, וכן, שכולל גם פאן: גיבאווייז מגניבים, קייטרינג טוב ואולי גם חלק אומנותי כמו הופעה או סטנדאפ.

כדאי לקחת בחשבון גם פרסום אודות הכנס בגופי התקשורת השונים כדי לעורר ציפייה לקראתו, וגם כדי שהמוזמנים יידעו מה הולך להיות, מי הולך להגיע ומה הלך הרוח הכללי שמחכה להם שם.

אז איך ניגשים לתכנון כנס, עם מה מתחילים ואיך צולחים את הארגון בשלום? בקרו כאן לפני שתיגשו למשימה.